close

 

 以下是歌詞~

詞/曲/編曲/唱:小不

英文翻譯:江湖女郎阿摳

橡皮擦!你~在哪裡 橡皮擦!你~在哪裡

小擦擦~ 小擦擦~ 我不能沒‧有‧你

昨天接到一通電話 裡面有人在哭

接著一個男人說話

哩甘勾杯鐵拎仔(國:你還想要拿回你孩子嗎?)

不要 不要傷害 我的小擦擦

挖已經起伊四冬(國:我已經養四年) 不要打他

哈啊~~~~~

橡皮擦 你在哪裡 橡皮擦 你在哪裡

小擦擦(擦擦擦) 小擦擦(擦擦擦)

我不能 沒‧有‧你


[ 間奏,伴奏 SOLO ]



I got someone call me today

A kid cried loud in the phone

and then a man's voice appeared

" Do you still want your kid safe ? "

Do not ! Do not hurt my ! cutest eraser !

We've been together for 4 years

Do not hurt him Him~~~~~

Eraser~ Where are you ?

Eraser~ Where are you ?

Eraser~ ( ser ser ser!!! ) Eraser~ ( ser ser ser!!! )

I can't live WITHOUT YOU


小擦擦 小擦擦

我不能 沒‧有‧你

橡 皮 擦 啊 啊 啊~~~ 

ㄎㄎ...很好笑吧~?

arrow
arrow
    全站熱搜

    celina78963 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()